Men jiiiiises...

Skrivet den 28 februari 2009 kl 23:36

Vilket skit! 

Alltså nu börjar tom denna gamla melodifestivalsräv få nog!

 

Hur är det möjligt att få ihop så mycket skit i ett program... nä, nä... ok, allt var inte skit Agnes hyste jag större förhoppningar på, men mer än en trallvänlig trudelutt blev det inte... pilotpojkarnas låt var också så där som jag vill ha låtarna... men, om Agnes hade sjungit den med piloterna som kör då hade det blivit grejjer... men det som höll på att få mig att gå ut, stänga av tv:n för att aldrig mer se melodifestivalen var Thor-leifs!!!

 

Men herre min skapare, vad VAR det för nåt?

Jag var nästan säker på att de skulle gå vidare till Globen o jag tackade högre makter, det är inte helt ute med allt när de röstades ut...

För det är ta mig sjutton det värsta jag sett!

Jag skämdes... jag satt i soffan o höll för ögonen o kände hur en illamående kyla spred sig i pannan! Jag skämdes!

Och, det är det väldigt, väldigt många år sen jag gjort över ett tv-program sist!

 

BWO, era rymddräkter är förlåtna! Vad som helst i jämförelse med Thor-Leifs är vackert! Och, var människan överhuvudtaget närvarnade? Han såg så sluddrig o borta ut hela tiden så jag undrar om han smuttat på mer än snapsar innan!

 

Sen kan jag inte förstå varför alla klankar ner på Petra Mede!?

Jag flinade gott åt hennes skämt, hela kvällen... 

Näpp... nu är det nattinatt!

 

Nå hursom helst så var Kapten Krok MC med BLINGELING var ju i särklass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0