Poängen gick hem!

Skrivet den 16 februari 2009 kl 23:14

Jag tog fram kameran för att föreviga resultatet av smakprovet... och, böjde mig ner i hallen för att plocka upp skorna...

<--- De DÄR skorna!

Och, två hundar reste sig ljudlöst upp från köksgolvet, det franska krypet gled först obmärkt in i hundburen... efter tassade finnen, han vände sig just om, såg in i mina ögon med en blick som sa... "Jag lovar, det var inte jag!" så rann även han in i hundburen totalt ljudlöst!

Så, dom vet, dom fattade att SKOR är inte acceptabelt att tugga i sig!

 

Nu ska jag ta den lilla rara stumpan, som för ett litet tag sen kom nerknallandes o har ätit en tallrik flingor (med havrefras, INTE kattfoder... fast, kanske vi ska börja köra med det istället?!) så, nu ska jag göra oss klar för sängen, andra gången gillt för Dittos räkning, hon har sovit en dryg timme redan! Och, jag, ja... jag behöver nog min stärkande sömn inför morrondagens spinning... =D Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0