Tänk om det är mitt fel?

Skrivet den 7 mars 2009 kl 21:25

Jag ringde o röstade... På Lili & Susie!

Tänk om dom vann över BWO med en, enda röst... min... 

och så skickar vi inte BWO till Ryssland där de som de världsvana o världsomtyckta band de är slagit Europa med storm med Bard-typen i sin ridhjälm... kammat hem endast tolvpoängare så att Sverige skulle återfå sin forna schlager-glans!

 

Sorry... sorry... sorry!
Jag är så ledsen...  =S   Allt är mitt fel! 

Fast, jag ler lite grann... för I'm not alone, definitivt not alone om att nostalgiskt minnas det ljuva åttiotalet o rösta på Lili & Susie!!!

Skulle tro att vi är ett helt gäng omkring trettiofem/fyrtioårsåldern som röstade om inte annat av nostalgiska skäl! =D

 

Höhöhö!

Nå, nu var det ju i alla fall färdigtittat på svenska melodifestival-uttagningen för detta år, nu får man snart höra inande mygg istället för "gimme, gimme, gimme" på lördagskvällarna medan man viftar med armarna o svär över krypen!

 

 

Jag missar slutspurten i den här omröstningen! Bloggandet...

Jag ska ut på ett secret mission i morron!
Utan troll o pappan skall jag utanför hemmets trygga väggar o kränga korv! ;-)

Det ska bli såååå himla kul... o vädret verkar bli bra! 

 

Så antaglien lär jag inte ens hinna slå igång datorn i morron, ska iväg strax efter sju o vet inte när jag är hemma igen! Och, den där gamla Ericson-mobilen, mormors... har jag inte fått igång WAP-inställningarna på... så, ett mobilblogg-inlägg går bort! :-O

 

Men, det blir nog bra... 

Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det ryggläge med ett sudoku innan john blund kommer... tur att jag slipper vakta Vaken med P3&P4s "Nattfrossa" inatt! Jag fick ju mina tre låtar igår... kolla min "rosa blogg" för länk! =D

 

Och ett sista ord...
Petra Mede ÄR bra!
Men, det har väl också med åldern min att göra... =P


Kommentarer
Postat av: Linda på Norra

Oj vilket uppdrag är du på idag???

Gissa om jag är nyfiken?!

Nåja hoppas att du har kommit hem till imorgon och kan berätta lite på öppis =).

Ha en underbar dag utanför hemmets trygga väggar!

//Linda

2009-03-08 @ 06:56:25
URL: http://flexis77.blogg.se/
Postat av: Petra

SÅ det var DU som röstade på L&S... hahha..

jag har faktiskt inte kollat NÅT på festivalen i år, har ju upptäckt detta med bloggande istället. Petra Mede gillar jag dock skarpt från Morgonsoffan.

Men hur kan du bara skriva att du ska ut på secret mission, fattar du inte vad du gör mot oss läsare?! Vilken fruktansvärd nyfikenhetsvånda du ställer oss inför...skäms... men jag hoppas iaf att du har riktigt, riktigt trevligt. Å så hoppas jag att vi ses imorgon och att missionen då inte längre är secret. Om den är det får vi väl...låsa in dig i lekköket UTAN kaffe...tills du går med på att berätta... eller nåt annat fiffigt!



Kram på dig, du hemlige

2009-03-08 @ 22:27:04
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0