Vit och trekantig!?

Det har Edvin surrat om på morron... o visat med ett plast-staket från deras bondgård: "Så här, trekantig! Vit, lampa vill jag ha, jag tycker om färgen vit!" båda jag o pappan stod som frågetecken!?

Första tanken var nån slags bordslampa med trekantig vit skärm... snokade runt på Tradera o blev ännu mera lik ett frågetecken, det kan ju vara en taklampa, en fönsterlampa!?

Nu hoppas jag att det dröser in kommenterar o förslag på vad en VIT, TREKANTIG lampa kan vara för nåt?!?!

Kommentarer
Postat av: Faster Anna

Det var en svår nöt att knäcka... det låter ju ut som en skomakarlampa, men det finns ju så många trekantiga lampor... det hade varit lättare om han hade önskat sig en rund, vit lampa. För då hade det ju varit månen :)

2009-03-24 @ 12:48:30
Postat av: Faster Lisa

Imorgon kommer jag till byn och i helgen vill jag ha en stor dos av trollen ! :D Även fast Edith mest bara grinar när jag är i närheten :)

2009-03-24 @ 14:22:03
URL: http://lisautanz.blogspot..com
Postat av: Anonym

Kanske det ska vara en julstjärna eller... Han får visa mig då han kommer så löser vi nog problemet ;)

2009-03-24 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0