Är alla ute o ränner?

Är det ingen, mer än jag, som sitter o smattrar på tangentbordet mellan varven av sol, vind o härligt uteliv? "Ingen" uppdaterar sina bloggar nuförtiden!?
Eller, några få tappra förståss... men, av de 20 bloggar jag "prenumererar" på via Bloglovin så ekar det så tomt o tyst! =D

Nu får Edvin ett nytt ställe att hålla koll på att Bengan "bor"! =D När helst man passerar något matställen, Vippa, Nilles, Backstugan... så utbrister herrn med sitt speciella uttryck i rösten som bara han får när han är imponerad: "Här bor BENGAN!"
Så häftigt o kul...
Dit ska man garanterat häva sig o käka ett par gånger!

Jag har lite planer för dagen...
Tänkte göra ett rejält dagsverke så att jag ska vara totalt slut till kvällens spinningpass! ;-)
Jag har en sån längtan efter en uteplats med stenplattor mellan garaget o vedskjulen... och nu jäklar ska jag börja kärra jord från "potatislandet"!!! Rom byggdes inte på en dag... det lär inte min uteplats göra heller... men, det ska bli en!

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Nej, jag tog en liten paus nu från räfsningen ! Funderar på att flytta rabarbern som inte växer så bra, samt att skotta ut blombänkarna bredvid bron och fylla på med helt ny jord, kanske...

Bloggen är inte uppdaterad på länge.

Bengans ställe är jättefint, kanske ni träffar på mig där någon gång i sommar också !

2009-05-18 @ 12:13:43
URL: http://bibbistickar.blogg.se/
Postat av: Petra

Men jag är så glad för att du uppdaterar din ofta!

Jag får inte länken att funka till Bengans ställe, guuuuu vad jag blir nyfiken nu...



Å du, stort lycka till med uteplatsen. Go girl!



Kram

2009-05-18 @ 23:32:37
Postat av: Catherine

Men, länken ska ju funka! ?

http://www.nsd.se/nyheter/tornedalen/artikel.aspx?ArticleId=4638592

2009-05-19 @ 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0