Man kan ju fundera...

Jag har fått tre lotter i brevlådan den här veckan...
Jag gillar ju att vara med i olika undersökningar o sånt, så jag hakar på så fort det är nån enkät eller SIFO-undersökning på gång! Belöningen är ju lite olika, SIFO ger en 20-del av en premieobligationsdragning... andra ger lotter av olika slag!
Så nu i veckan fick jag en TIA-lott och två TRISS-lotter! =)

Man får ju trisslotter i andra sammanhang också...
Linslusig som jag är att vara med o skicka in allt möjligt o omöjligt!
Så, då o då dimper det ner "belöningar" för olika grejer i tidningar osv...
Blodgivningen belönar också med två trisslotter...

Och, det är ju kul o bra!
Man kan ju faktiskt vinna!
Och, jag gillar att skrapa lotter...

Men, det slog mig nu i veckan...
Jag har aldrig nånsin fått en lott med vinst!!!
Annars när man själv köper lotter så vinner man titt som tätt... visserligen bara 25-kronor eller så, men, man vinner!
Aldrig, inte en enda gång har jag vunnit på nån sån "belönings-lott"!!!???
Är det nå fusk?
Skickar Svenska spel bara nitlotter som företagen får köpa för en struntsumma???

Man blir ju onekligen misstänksam...  =S

Nä, nu ska jag gå o skala potatis... som ska ätas till laxen som ligger o marinerar sig inför grillning! Anna o Lasse skulle komma förbi... Ska bli kul o gott!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Det lät ut gott:) Jag har ätit ugnsstekt lax med bulgursallad och keso med nån god kryddning och ciabatta till. Det var ljuuuvligt gott:) Mätt som en pannkaka!

Pussgo

2009-05-08 @ 19:51:37
Postat av: Catherine

Örk!

Det var gott!

Banankaka med mörka chokladbitar i och grädde till efterrätt... MÄTT!

2009-05-08 @ 22:23:53
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Faster Emma

Neeej, nu blev jag sjukt avis! banankaka! choklad! mums! men jag har gräddkola glass så jag får väl känna mig rätt nöjd med det:)

2009-05-09 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0