Okej, jag erkänner...

Lite tomt är det allt utan morrontidningen!
Fast, å andra sidan så märks det redan (fjärde dan utan) stor skillnad i returpapperspåsen! Så, i det hela är det väl okej ändå...
Jag har fått mitt "tröstpris"!!!
En badhandduk, mörkblå med röd NSD-logga!
Så, lite mer på plussidan kom dom!
;-)

Näpp, nu är riset strax klart... pappan grillar kycklingspett!
Han lämnade sin "grill-ölburk" ute medan han kom in för att fylla på mer gas i braständaren! När han kikar ut genom fönstret står stumpan med tändvätskan o "blagar" ut över stolen o Edvin springer glad i hågen runt med ölburken: "Jag har öppnat den åt Pappa!"
Det går inte att lämna dem en sekund utan uppsikt! Trollen!
Företagsamheten är det inget fel på!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Haha, jag kan se dom framför mig hur dom beter sig som troll och gör det ena efter det andra:)

2009-05-14 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0