Ont det gör ont...

"Ring så spelar vi" tjålade för fullt på radion... stumpan spexar som vanligt så fort det svänger det minsta! Så, när M.A. Numminen satte igång att sjunga "Ont, det gör ont" så gjorde stumpan det samma! Fast hon rev sig över magen!? Liksom en hund som kliar sig, fast tvärsöver magen såg det ut som! Första fattade jag ingenting, men sen när hon kom o började dirigera min hand i samma mönster fattade jag att det var ju gitarr hon spelade, o ville ha ackompanjemang! Med bestämd stämma uppmanade hon även pappan att spela! Så där satt vi, på varsin sida av köksbordet o spelade luftgitarr för fulla muggar... stumpan dansade runt, runt o var så nöjd...

Tur att ingen kom in just då! =D

Och tur att ingen såg denna "Jason-lookalike"


eller kommer innanför dörren precis när Edvin pruttar till Trollen i källarn! =S

Det har hänt flera gånger att Edvin rusar till källardörren o trycker in röven... "Vad gör du?" har jag ju förbryllat frågat... "Jag pruttar till TROLLEN i källarn!"
Stackars eventuella troll... Bli påpruttade av ett monstertroll!!!

Nä, nu ska vi laga oss i gråvädret... mot östra nejder...
Det har varit en busmorron!
TRE gånger har Edith bryskt blivit bortförd från kaminen... TRE gånger!
Hur kul är det att stå o gräva i aska??? NAKEN!!!
Det är så att jag önskar att det skulle vara kvar glöd så hon fick bränna sig rejält!
För, inte sjutton bryr hon sig om vare sig mina eller pappans morrningar!

Det har varit stoj, bus o hålligång från bägge två... så man är helt slut innan lunch!

Kommentarer
Postat av: Fatse

2009-05-09 @ 20:02:30
Postat av: Faster Emma

Världens sötaste Jason wannabe;)

2009-05-09 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0