Pasta!

Snacka om snurrig...
Jag var tom in på hemsidan o dubbelkollade så att det verkligen var klockan 19 Maxpuls medlemsmiddag på hotellet skulle vara... almanackan hade jag ju kollat flera gånger igår!!! Och, trött på monstertroll som jag var rymde jag ju "tidigare"!! Så jag skulle hinna med böckerna på bibblan... tänkte ju sitta där o fördriva tiden eftersom jag var i så god tid!

Men, bibblan hade ju stängt tre, så jag dumpade mina lånegrejjer i lådan utanför, gick o satte mig i bilen o tänkte: "Aha, jag ringer o kollar om Anna vill ha privatchaffis!" men, hon svarar inte på mobilen... hemnumret hade jag ju inte i min mobil däremot Lasses, så då ringer jag honom! Pladdrar på i vanlig ordning o jag kan riktigt höra genom luren att han ser ut som ett frågetecken! "Ehhh, men, Anna har ju farit dit till kl 18!" då kände jag mig som ett frågetecken "Men, det var ju klockan 19!"

Nå, jag startade handlöst o blåste iväg till hotellet... var ju bara en halv minut ifrån o då ringer ju Anna: "Var är du?" halvstressad svarar jag: "Här utanför, jag kommer in... bla bla bla kl 18 bla bla bla Lasse bla bla bla kl 19!!!"

Nå, jag blev ju bara en kvart sen, tack vare att jag for i såååå god tid!!!
Hahaha... Men, snacka om sinnesförvirrad!!!

Så här ser almanackan ut!


Jag måste ju ha tjorvat ihop tiderna med spinningtiden 19!?
Eller med datumet 7:e att jag fick det till klockan sju!? hehe..

Men, det var en trevlig middag, med massor av skratt o pasta med kyckling...

Nä, nu ska jag gå ut...
Vi ska röja i Hebret... där finns ju en hel del huller om buller...
Men, ingen soffa att sitta på... eller nåt soffbord... =(

Kommentarer
Postat av: Lillan

Aha! Det var därför du kom inswichande lite efter oss andra =D

Man undrar ju lite lätt vad L sa när du besökte henne på hemvägen?

2009-05-08 @ 13:10:22
Postat av: Catherine

Ingen aning om L:s reaktion!

När jag stannade där var det tomt, tyst o mörkt!

Lämnade "grejjerna" lite diskret på "bron"!

2009-05-08 @ 14:43:17
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0