Taklagsfest!


Lekstugan invigd i pyjamaser med vällingflaskor! =D

Skål i berhärn!

Pappan gjorde en "sån där" igen...
Bygga lekstuga hela dan som uppvärmning till spinningpasset... sen fortsatte han efteråt... mumlade nåt när han gick ut "det mesta man suttit idag var på spinningcykeln, trampandes som ett tok!"
Men, lekstugan är nästan klar! =D

Vädrets makter gjorde honom sysslolös en liten stund!
Det gulnade ihop över hela himlen, riktigt läskigt!
Jag var rätt säker på att det skulle bli nåt rejälare åskoväder så alla känsliga kontakter åkte ut! Men, åskan uteblev däremot ett vanvettigt skyfall! Och det blåste som sattan!
Sen tornade en ofattbart läcker regnbåge upp sig!
Det gick inte att knäppa hela på samma kort...

Så skarp o klar regnbåge har jag nog aldrig sett förr!

Nåväl...
Det var denna dag... som vanligt gick den i rasande fart!

Och, nu var det klart med Kypas-spinningen... =(
Men, jag ska nog peppa igång ett gäng till hösten igen! ;-)
Filmen som svärmor filmade lämpar sig inte för känsliga tittare... den finns att beskåda på FACEBOOK! Endast för dem som är med på den... ;-)

Men, här är jag:

Blod, svett o tårar! Nåja... SVETT i alla fall...

Och nu är klockan återigen alldeles för mycket! suck...
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Härliga, svettiga bilder! Vilken färgklick du var =)Visst var regnbågen alldeles underbar! jag försökte också få med hela bågen på bild men tyvärr gick det inte. Inte ofta man får se en sån fin båge.

2009-05-26 @ 08:28:01
Postat av: Catherine

Gissa om jag har spinningmusik i mina tankar! =D Har övergett P4 till förmån för P3 (o önskar vi hörde NRJ här!) Oj voj... men, det ska bli kul!



Nå, den där regnbågen var otrolig...

Det var bara Dr. Snuggles som fattades!

2009-05-26 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0