Fanatiker

måste bara visa...

På min sida av bloggen kan jag se hur många unika besökare som tittat in på min blogg varje dag, samt hur många gånger det tittats på sidor.
Jag kan inte se vem, var eller när... men, antalet besökare o antalet sidvisningar!

För nåt tag sen hade jag ju en "diskussion" med en ehhh vegan, eller djurrättsaktivist... men, när man nu kikar på statistiken så då ser man vilken fanatiker det verkligen var!!!



besöken går i en jämn, strid ström... tills den 26/9 "lite komiskt" heter inlägget - DÅ är det en rejäl topp i antalet sidvisningar!!! =S (den röda linjen)
Människan kan ju inte ha gjort annat hela den dan än att klickat in sig på bloggen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0