Inloggning...

Jag blev lite matt...
Jag vill kunna skriva om det som berör mig, såna saker jag blir upprörd, glad, ledsen, lycklig, missmodig över utan att behöva stöta mig med folk!

Alla är ju olika...
Alla har ju olika sätt att se på saker o ting...
Men, framför allt... viktigt att påpeka i denna blogg-värld...

Ett skrivet ord kan uppfattas på otroligt många sätt!

Om jag skriver en mening på ett sätt så kan det uppfattas av den som läser det på något helt annat sätt! Och, i en kommun som lilla Överkalix kan det ju få stora konsekvenser! =S

Så, ett gäng människor (som jag hade mailadress till) har jag mailat över inloggningsuppgifterna... o de personerna hoppas jag kan läsa mina rader o ta dem för vad de är!
Om man känner mig så antar jag att man också kan läsa mellan raderna o se nyanserna o förstå vad jag menar!

Tack för att DU läser!!!


=)

Kommentarer
Postat av: Greta

Tack för att jag får läsa det är ett privilegium.

Ja tyvärr så misstolkar en del men ibland undrar man om det är så att dom vill misstolka för att ha nå att gnälla om.

Ha en bra dag och fortsätt att skriva =)

2009-10-07 @ 15:34:55
Postat av: Farmor

Jag läser och förstår oxå, skulle ha behövt en liten snöskottare här idag (typ Edvin)

2009-10-07 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0