Fire burning, fire burning...

on the dancefloor...  Sean Kingston

Det måste ju vara århundrandets bästa spinninglåt!!!
Jag är helt såld på den... satt uppe i natt, tankande hem den - trampade i takt, brände ny spinningskiva - Darin fick sparken o in kom Fire burning, fire burning on the dancefloor... Ahhh!
Sen slogs jag ju en del med Bouncing balls!!! Facebook! Grrr....
Vilket vansinnes spel... hur jag än bär mig åt blir jag mosad på 33400 poäng nånting!

Och så hamnade jag på bageriet igen! =D
Vikarie en vecka, så då blir det att knappra in ordrar mm!
Kul, kul...

Nä hä...
Nu ska vi ta oss en bastu!
Det är ju som bekant thailändare här i kommunen!
De "ockuperar" sporthallen! Så, att duscha efter spinningen var ju bara att glömma (halva nöjet att få duscha när man är svettig som en gammal arbetshäst mitt plöjningen!)

Sen kom det en strid ström av nyfikna thailändare o kikade in där vi satt o trampade!
Jo, ja... jag tycker synd om dem... hitlurade o utnyttjade - men, samtidigt... Om jag skulle fara till Australien o jobba som vindruveplockare skulle jag väl kanske kolla förutsättningarna innan jag åker!?
Och inte vet jag... men, de svängar vi har varit till bärskogen så har vi då hittat bär! Inte så gigantiskt stora, kanske inte heller kopiösa mängder... men, det finns bär!
Bara nån kilometer norr om Gyljen hittade vi tom hjortron, övermogna o förstörda... men, för tre veckor sen hade man fått ihop ett par syltburkar från den lilla myrplätten!

Nå, hoppas att de snart kommer sig hem... kan inte vara kul att gå o vanka i en sporthall dagarna i ända...

Nä, nu bastu! =D

Kommentarer
Postat av: Catherine

glömde säga... till de spinningdeltagare som läser bloggen!!! Ni är helt fantastiska! Om ni visste hur kul det är att se er ge järnet... Man får själv en dunderdos energi! Kör hårt! Ni är bäst!!

2009-09-01 @ 23:52:19
Postat av: Lillan

Nä, nu sörjer jag att jag inte har ett enda spinningpass i veckan.

Jag tycker jag har så bra musik och vill så gärna köra ett pass för våra tappra deltagare.

Inte den här veckan men sen kan jag hoppa in när som helst (utom tisdagar då jag pumpar).

2009-09-02 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0