Såååå duktig...

han är såååå duktig så, Senna!

=D

Edith sprang runt med resterna i sin frukostskål... lite mjölk o flingor skvalpade runt i botten, självklart är ju stövarn mycket intresserad av det hon har i händerna!
Stumpan ställer ner skålen, stövarn slafsar glatt i sig det som finns där och "Duuuukti voove! Duuuuukti vovve!" berömmer stumpan! ;-)
Samma sak om hon har nån korvmacka eller bullbit i handen... ger stövarn... o han är sååååå duktig när han äter upp det! *host-host*

Det är regntunga skyar idag... känns rätt skönt att inte behöva kliva upp tidigt o ge sig iväg ut (vare sig till skog eller jobb) nä, vi har slumrat till strax före nio!!! Pappan skymtade jag omkring 23-tiden när han kom o la sig... sen anade jag väckarklockan i "morse" men somnade om lika fort... Edith vaknade tidigt, långt före Edvin, o ville ha välling o se på tv - inte ens Nickelodeon hade börjat! Alltså var klockan långt före fem!
Nå, vällingen underhöll henne tills det började på tv... Edvin vaknade, fick välling, stumpan somnade o jag likaså! Som sagt... till strax före nio!!! Underbart!

Åhh... Cirque de soleil kommer till Sverige!!!
Jag är så grymt fascinerad över denna vad kallar man det... uppenbarelse!!!
Det så mycket mer än cirkus... det är ofattbart hur människor kan ha sån extrem kontroll på sin kropp, sån styrka - balans - precision!!!
Oj oj oj... Fösta jag såg med dem var Allegria på tv - fantastiskt...
men, tänk att se dem live.... Saltimbanco

och när man ser dem... utföra rörelser högt ovanför marken som man inte trodde ens gick att göra under vatten - ja, då inser man att de röv o benmuskler man så stolt fått trampat fram med spinning o cykling är en piss i havet, en fjärt i rymden i jämförelse!!!
Hur imponerande som helst!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0